loading...
عشق ماندگار
رویا بازدید : 8 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
کشاورزان می‌توانند با مراجعه به بانک‌ها، تسهیلات هفت‌هزار و 500 میلیارد ریالی خرید ادوات مکانیزه را دریافت کنند.

 رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی دقایقی پیش با اعلام این خبر گفت: تخصیص اعتبار برای نوسازی ماشین‌آلات کشاورزی انجام شد، به‌گونه‌ای که این امر طی شش سال گذشته بی‌سابقه بوده است.


رویا بازدید : 7 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

به گزارش جام نیوز؛

21 نفر در ایالت «اوهایو»ی آمریکا به امید ثبت رکوردی تازه در کتاب جهانی گینس اقدام به خودسوزی به مدت 32 ثانیه کردند.

 

برای این رکوردشکنی 21 شرکت‌کننده با پوشیدن لباس‌های ضدآتش خود را به آتش کشیدند و پس از گذشت 32 ثانیه نیروهای امداد اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

 

این اقدام نمایشی همچنین با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای یک سازمان غیرانتفاعی حامی افراد بی‌بضاعت در آفریقای جنوبی انجام گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، پیش از این رکورد بیشترین تعداد افرادی که اقدام به خودسوزی کرده بودند، در ماه سپتامبر سال 2009 میلادی با شرکت 17 نفر در آمریکا به دست آمده بود.

 

ایسنا


رویا بازدید : 26 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
تاتا اذعان دارد که در بازی امشب بازیکنانش باید مراقب ضد حمله های خطرناک میلان باشند. 

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، مربی بارسلونا از لئو مسی تمجید کرده و می گوید همه از این بازیکن انتظار بالایی دارند. 

بارسا نیوز

این مهاجم آرژانتینی به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ 2 هفته به دور از میادین بود و در دیدار ابتدای هفته بارسلونا برابر اوساسونا به عنوان یار جانشین به میدان آمد اما این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.حال تاتا مارتینو قصد دارد از شماره 10 خود امشب در برابر میلان استفاده نماید.

او به خبرنگاران می گوید: " هر کس وقتی بهترین بازیکن جهان است که لئو مسی در میدان حضور نداشته باشد؛ او برای کارهای بزرگ ساخته شده است و ما از او انتظار داریم، مسی باید از اولین بازی خود پس از مصدومیت بهترین استفاده را بکند تا دوباره به اوج بازگردد."
" لئو وضعیتش خوب است و تیم پزشکی اجازه بازی به او داده اند؛ البته خطرات مشابهی که برای هر بازیکن دیگر وجود دارد برای او نیز هست.."

بارسلونا در دیدار فردا شب به دنبال سومین پیروزی خود می باشد تا صعود خود به مرحله بعد تقریبا صد در صد کند، اما میلان نیز حریف قدرتمندی است که تهدید بزرگی برای کاتالان ها به شمار می آید.

تاتا می گوید: " من مطمئنم که بازیکنانم همان طور که در فصل گذشته در برابر میلان خوب کار کردند امشب نیز همان نمایش را خواهند داشت اما میلان تیم قدرتمندی است و نباید آن ها را دست کم گرفت."
" این یک بازی تشریفاتی برای ما نیست، ما در حال آماده شدن برای یک نمایش خوب هستیم، اگر چه حتی در صورت برنده نشدن امکان دارد در صدر جدول بمانیم؛ به هر حال ما در خوشحالیم و در فرم خوبی هستیم."
" من فکر می کنم تیم ما تنها به تمرکز در مورد آن چه که می خواهد انجام دهد نیاز دارد، شانس دادن به میلان ضربه بزرگی به ما می زند و ما با سعی کنیم میانه میدان را از آن ها بگیریم."
" باید ضد حمله های آن ها را خنثی کنیم چون میلان در این مورد بسیار خطرناک است."                                                                                                                                                 

تنهایی فک کرده!!!!


رویا بازدید : 9 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

دیشب شب تولدم بود مثلا...

تنها بودم...

ساعت ده واینا بود رفتم بیرون

دیگه حالم از خونه بهم میخورد

ساعت۱۱ربع بودم

تو پارک رو چمنا خوابیده بودم

چشمام به به آسمون بود

میسوخت وخیس میشد...

حالم خراب بود

خراب

بدترین روزای ادم وقتیه که خودتم ندونی چه مرگته...

 


548

رویا بازدید : 6 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
استاد امده بود و او همچنان دستش زیر چانه اش تکیه گاه بود . داشت به این فکر می کرد که چرا دیگران هر محبتی را از آدمها می بینند آن را فقط به این خاطر به ذهن می سپرند که یک روز بتوانند با یک بی محبتی ای جبرانش کنند . منظور از محبت کردن این نبوده که کسی به خاطر او خودش را توی چاه بیندازد . محبت از نظر او فقط یک سکوت ساده بوده که در مقابل اعصاب خردی های دیگران می توان کرد . ما برای فرار از جبران محبتهای دیگران ، همهء محبتها را با بی منتی کوچک می شماریم و باخود می گوییم : " هنری نکرده ! " در حالی که هرگز نمی توانیم بفهمیم این آدم با تمام وجود ، خودش را نادیده گرفته و با تمام اخلاص دارد به ما محبت می کند . او هرچه که بیشتر به واژهء محبت فکر می کرد بیشتر بهم می ریخت . بیخیال محبت کردن عرضه می خواهد که خیلی ها ندارند . . .


رویا بازدید : 14 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)


چکیده:

سیستم BEMS یک تابلوی مرکزی دیجیتالی است که جایگزین تابلوی متداول گشته و به کمک مدارهای دیجیتالی پیشرفته کنترل های توزیع شده را میسر می سازد.

به طوریکه تمامی روشنایی های ساختمان و سیستم سرمایش و گرمایش و پریزهای خاص را تحت پوشش قرار می دهد و با خارج نمودن مصرف کنندگان غیر ضروری و خاموش نمودن رشنایی ها در هنگام عدم حضور و به صورت کاملا هوشمندانه عمل نموده و سهم بسزایی در کاهش مصرف انرژی دارد و با عملکرد هوشمندانه شعار لامپ اضافه خاموش را بدون خطای انسانی و به کمک تکنولوژی ممکن می نماید. عملا و در مجموع به کمک شش روش مجزا و همزمان می توان تا 35% در مصرف انرژی صرفه جویی ایجاد نماییم.



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

رویا بازدید : 8 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
حرف که میزنی باهام  انگار بندم میکنی...رام رام میشم و حرف میشه حرف تو...از همون اولم اینجوری بود...دوست داشتم حرف بزنی و رویامو ببافی تا اسمون...حتی اگه الکی باشه ازم تعریف کنی....منم بخندم...مثه همیشه...وقتی از  من میگی ذوق میکنم!کلی خوشحال میشم و قلبم تند میزنه...

چقد خوبه که حرف بزنی...یادته...قبلا قرار داشتیم...روزایی که دلمون خیلی میگرفت میرفتیم همون کافه نزدیک خونمون...طبقه بالا  میز رو به خیابون....و سفارش همیشگیمون...اونجا بیشتر بهم نگاه میکردیم و حرفامون بافتن خیالامون بود...از سالهای بعد میگفتیم و تلاشمون واسه رسیدن به رویاهامون... از داشته های اینده میگفتیم و رفتارمون با هم...چقد قشنگ بودن اون رویاها و اون روزا...

 



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

رویا بازدید : 8 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

ایــن روزهـآ چـِــقـَـد دِلــم مـیـخـواهـَـد


یـکـی آرآم در گـوشـَـم بـگــویـَـد


بـمـیـری انـشـالـلــه


و مـن فـریــآد بـزنــَم


آمـــیـــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــن ...



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

رویا بازدید : 9 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

محرم در روستای سرکلاته

با فرارسیدن ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان در سراسر کشور ، اهالی متدین و مذهبی روستای سرکلاته نیز همچون سنوات قبل و با حضور خیل عظیم علاقمندان اعم از زن و مرد و پیر و جوان به عزاداری می پردازند . عزاداری ایام محرم در روستای سرکلاته از روز اول محرم در روستا آغاز می شود . طبق سنت دیرینه مراسم عزاداری هرشب محرم بعد از نماز مغرب و عشاء  شروع شده و در ادامه خواندن زیارت عاشورا ، مداحی مداحان اهل بیت (ع) ، سخنرانی امام جماعت مسجد و سپس پذیرایی شام از دیگر برنامه های شبهای محرم می باشد . در اینجا جا دارد تا یادی داشته باشیم از مداح شهید فریدون مشوق که در حادثه تروریستی عتبات عالیات در سامرا به شهادت رسید، امسال واقعا جای ایشان در مراسم ایام محرم خالی می باشد . مداحی های او به گونه ای بود که اکثر جوانان را به وجد می آورد و با شور خاصی به سینه زنی می پرداختند . روحش شاد و یادش گرامی .

کلیه امورات داخل مسجد و برنامه ریزی دقیق مراسم و همچنین پخت و پز شام به نظارت و همکاری هیئت امنای مسجد انجام می شود ود کنار آن اهالی و مردم روستا و نهادهای اجتماعی داخل روستا نظیر شورای اسلامی ، هیئت ابوالفضلی ، پایگاه بسیج و کانون همکاری و هماهنگی کاملی در برگزاری مراسم دارند . روز هفتم محرم و روز عاشورا به اصطلاح عامیانه "علم گردش " در روستاست . در این دو روز مراسم سینه زنی و زنجیر زنی  با حضور پر شور مردم در سطح روستا برگزار می گردد.

روز هشتم محرم عزاداران روستای سرکلاته جهت عرض تسلیت به روستای همجوار کفشگیری  می روند و روز نهم عزاداران روستای کفشگیری به سرکلاته می آیند . در بعد از ظهر روز عاشورا هم هیئت ابوالفضلی و عزاداران روستا جهت عزاداری و زنجیر زنی به امامزاده روشن آباد می روند .

مراسم شام غریبان هم در روستای سرکلاته به نحو شایسته ای برگزار می گردد . مراسم اربعین حسینی به همراه مراسم دهه آخر ماه صفر نیز در مسجد روستا برگزار می گردد .   

بعد از مراسم دهه اول محرم عزاداران هیئت ابوالفضلی روستای سرکلاته جهت عرض تسلیت به امام هشتم علی ابن موسی الرضا (ع) به مشهد مقدس اعزام می شوند .  تاریخ اعزام هیئت ابوالفضلی به مشهد مقدس در سالجاری اول آذر اعلام شده و عزاداران بمدت یک هفته به عزاداری می پردازند .

مبلغ هزینه سفر 140 هزار تومان می باشد که عزاداران و اهالی روستا می توانند جهت ثبت نام به حاج محمد علی عرب مراجعه و ثبت نام نمایند .


http://muharram92.com
تی شرت محرم

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 106
  • بازدید کلی : 1,904