loading...
عشق ماندگار
رویا بازدید : 7 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
عمریست...

خودم را به خریت زده ام!

دلم...

برای آن روی سگم تنگ شده!


رویا بازدید : 8 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)
داشتم امار وبلاگو نگاه میکردم

۶ نفر مثل کنه اومدن تو وبلاگ و انلاینن! چند بار رفرش کردم بازم بودن!

یعنی میشه یه دوست جدید توشون ژیدا بشه


رویا بازدید : 9 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)
آبدهی چشمه در حدود 2 ليتر در ثانيه بوده و در رديف آبهای معدنی سولفاته‌کلسيک و آهن‌دار گرم است. درجه حرارت آب در سرچشمه 46 درجه ، بلندی چشمه از سطح دريا 2 هزار و 90 متر، « PH » آب در سرچشمه 4.5 ، هدايت الکتريکی آن برای 20 درجه حرارت ، 1 هزار، بيرنگ و زلال بوده، بو ندارد و کمی شور است.

تصویر ویدیویی از آبگرم موئیل سوئی


رویا بازدید : 12 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

تقابل و تعارض «نیازها»ی انسان با «منابع» سیاره، یکی از بنیادی ترین مبانی اقتصاد مدرن است که در همه ی تئوری های اقتصادی، به صورت پیش فرض، پذیرفته می شود و از اساس، با نظام توحیدی عالم در تعارض و تناقض است. این اصل در اقتصاد مدرن به «کمیابی یا Scarcity» شناخته می شود.

Scarcity is the fundamental economic problem of having seemingly unlimited human wants and needs in a world of limited resources.

در تلقی توحیدی اما، قصه از اساس فرق دارد. غربی ها چون ریشه ی همه چیز را در زمین می بینند، به این پیش فرض غلط رسیده اند اما در نگاه قرآنی، همه چیز ریشه در آسمان دارد و در صورتی که انسان، تقوا پیشه کند، خداوند درهای برکت خود را از آسمان و زمین بر او باز می کند. در این نگاه، نه نیازهای انسان، بی نهایت و نامحدود است چرا که باید حد کفایت و قناعت را رعایت نمود و نه منابع عالم محدود است چون ریشه در آسمان دارد و آسمان دروازه ی برکت الهی است.

بهانه ی نوشتن این حرف ها، صحبت های رئیس دولت در روز بازگشایی مدارس بود: «دکتر روحاني با اشاره به بي پايان بودن نيازها و مطالبات انسان ها در برابر محدوديت امكانات و منابع در جوامع، خاطر نشان كرد: اين تقابل محل بروز تعارض ميان مطالبات و خواسته ها با محدوديت هاست و در چنين شرايطي است كه نياز به مقررات و قانون احساس مي شود.»

ظاهراً حچت الاسلام حاج شیخ حسن روحانی، به مبانی مدرنیته و اقتصاد مدرن پایبندند نه به مبانی اسلام و قرآن! با این حساب چرا راست نمی گویند به مردم که قائل به مبانی اسلام نیستند؟


رویا بازدید : 9 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
قرآن برای همین امروز؛ از زبان رهبر معظم انقلاب:

درس قرآن رهبر انقلاب. تا انتها بخوانید.


 در جنگ احزاب، از همه طرف حمله كردند...همه‌ى قبائل مشرك مكه و غير مكه و ثقيف و غيره آمدند متحد شدند؛ ده هزار نفر نيروى رزمنده فراهم كردند؛ يهودى‌هایی هم كه همسايه‌ى پيغمبر بودند و امان‌يافته‌ى پيغمبر بودند، خيانت كردند؛ اينها هم با آنها همكارى كردند. اگر بخواهيم اين را با امروز مقايسه كنيم، يعنى آمريكا با آنها مخالفت كرد، انگليس مخالفت كرد، رژيم صهيونيستى مخالفت كرد، فلان رژيم مرتجعِ نفتخوار مخالفت كرد. پولهاشان را خرج كردند، نيروهاشان را جمع كردند، يك جنگ احزاب درست كردند؛ جنگ احزابى كه دلها را خيلى ترساند. اوائل همين سوره ميفرمايد: «و اذ قالت طائفة منهم يا اهل يثرب لا مقام لكم فارجعوا»؛ مردم را ميترساندند. الان هم همين جور است. الان هم يك عده‌اى مردم را ميترسانند: آقا بترسيد. مقابله‌ى با آمريكا مگر شوخى است؟ پدرتان را در مى‌آورند! آن جنگ نظامى‌شان، اين تحريمشان، اين فعاليتهاى تبليغى و سياسى‌شان. در آخر اين سوره باز ميفرمايد: «لئن لم ينته المنافقون و الّذين فى قلوبهم مرض و المرجفون فى المدينة لنغرينّك بهم». مرجفون همين هايند. در يك چنين شرائطى، شرح حال مؤمن اين است: «هذا ما وعدنا اللّه و رسوله»؛ ما تعجب نميكنيم؛ خدا و رسولش به ما گفته بودند كه اگر پابند به توحيد باشيد، پابند به ايمان به خدا و رسول باشيد، دشمن داريد؛ دشمنها سراغتان مى‌آيند. بله، گفته بودند، حالا هم راست درآمد؛ ديديم بله، آمدند. «و صدق اللّه و رسوله و ما زادهم الاّ ايمانا و تسليما»؛ ايمانشان بيشتر شد. منافق، ضعيف‌الايمان، فى قلوبهم مرض - كه طوائف گوناگونى‌اند - وقتى دشمن را مى‌بينند، تنشان مثل بيد ميلرزد؛ بنا ميكنند به مؤمنين باللّه و زحمتكشان در راه خدا، عتاب و خطاب و اذيت كردن و فشار آوردن: آقا چرا اينجورى ميكنيد؟ چرا كوتاه نمى‌آئيد؟ چرا سياستتان را اينجورى نميكنيد؟ همان كارى كه دشمن ميخواهد، انجام ميدهند. اما از آن طرف، مؤمنينِ صادق ميگويند: ما تعجبى نميكنيم؛ خب، بايد دشمنى كنند؛ «هذا ما وعدنا اللّه و رسوله»

۱۳۹۱/۰۷/۱۹


http://farsi.khamenei.ir/newspart-index?sid=33&npt=7&aya=13


رویا بازدید : 384 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)



شکستگی استخوان تمپورال ۲ نوع است:

  • طولی شایعتر است که ممکن است با پارگی پرده تیمپان ،اتوره خونی ،کاهش شنوایی هدایتی و اوتیت مدیا همراه باشد.
  • عرضی که ممکن است با کاش شنوایی حسی-عصبی ، سرگیجه ،هموتیمپان ، آسیب فوری عصب فاشیال و مننژیت همراه باشد.


تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 101
  • بازدید کلی : 1,899